Σαν αυγά δίκροκα
Φίλες και φίλοι του Λόη, χαίρεται-αντιχαίρεται και τα τοιαύτα.
Κατ’ αρχάς, άτσα του παιδιού που δεν αφήνει τίποτα να πέσει κάτω. Στον αέρα πιάνει τα σοβαρά θέματα ο Κρίτων και τα ξετινάζει, οπότε τον ακούει ο Λόης που το μυαλό του υστερεί και αδυνατεί να σκεφτεί τόσο βαθυστόχαστα σαν κι αυτόν, γι’ αυτό με ανακούφιση σας λέει: Ε, αφού έχουμε τέτοιους βουλευτές, που τσιμπάνε τα θέματα με τη μια, μπορούμε να κοιμόμαστε ήσυχοι και όσο το τραβάει ο οργανισμός μας. Να, σαν τον ‘’άχαστο’’ –καλή του ώρα- που βαράει το ρολόϊ μια το μεσημέρι και αυτουνού τα μάτια είναι ακόμη πρησμένα σαν αυγά δίκροκα.
Κρίτων Αρσένης ρε παιδιά. Το παιδί φαινόμενο. Ο βουλευτής, που αφού έβγαλε τη Σχολή ΠαΣοΚ και έκανε το μεταπτυχιακό του στον ΣυΡιζΑ, μάζεψε τις υψηλές γνώσεις που πήρε στη Χαριλάου Τρικούπη και στην Κουμουνδούρου και σήμερα βρίσκεται στον Βαρουφάκη για να ενώνουν τις μπαρούφες τους και να οδηγήσουν την Ελλάδα απευθείας στον Τρίτο Κόσμο…
Παλαιοημερολογίτισσα μοναχή
Όμως εκτός από βουλευτής, με μια αλογοουρά, νααα μετά συγχωρήσεως, που ξεκινάει από το κεφάλι και φτάνει ίσα μ’ εκεί που η πλάτη αλλάζει όνομα, ο Κρίτων είναι και ‘’θαμώνας’’ του Twitter και μάλιστα από τους πιο ‘’πιασάρικους’’ κατά την καλλιτεχνική αργκό.
Αμέεε, φίρμα στο Twitter ο κύριος βουλευτής του ΜέΡΑ 25, αφού μόλις γράψει ένα σχόλιο, από κάτω γίνεται …κοσμοχαλασιά, γιατί μ’ αυτά που γράφει βγάζει από τα ρούχα του και τον πιο σεμνότυφο, οπότε δεν γλιτώνεις το στριπτίζ ακόμα κι αν είσαι 90χρονη παλαιοημερολογίτισσα μοναχή.
Τελευταία βερσιόν του Αρσένη είναι η ανάλυσή του για το τι θα γίνει μετά την πρόσφατη φωτιά στο βελανιδοδάσος στη Σαμοθράκη. Διαβάστε τη και τα ξαναλέμε:
‘’Ο κίνδυνος για τη Σαμοθράκη ξεκινάει μετά την κατάσβεση. Στο
εμβληματικό βελανιδοδάσος Μαρτίνι είχε να βγει νέο δέντρο 40 χρόνια. Τα τρώγανε τα ανεξέλεγκτα ιδιωτικά κατσίκια. Μετά την πυρκαγιά η μόνη ελπίδα για τα δάση του νησιού είναι να φύγουν τα κατσίκια από το βουνό.’’
Ιδιωτικό και Δημόσιο
Όταν –που λέτε- ο Λόης είδε την ανάρτηση του Κρίτωνα, δεν την διάβασε μια φορά και πάπαλα, καθότι τέτοιο …πόνημα δεν το χορταίνεις ούτε το εμπεδώνεις με ένα απλό πέρασμα. Θέλει να σταθείς εναργώς πάνω από το κείμενο, να το μελετήσεις, να ρουφήξεις και να στραγγίξεις ρε παιδί μου τα υψηλά του νοήματα, που τα βλέπεις να αναπηδούν και να ξεχειλίζουν από κάθε του γραμμή.
Μελετώντας λοιπόν του πόνημα του Κίμωνα έμαθα για πρώτη φορά στη ζωή μου πως υπάρχουν ‘’ιδιωτικά κατσίκια’’, όπως λέμε δηλαδή: Ιδιωτικοί υπάλληλοι, ιδιωτικές κατοικίες, ιδιωτικοί δρόμοι, ιδιωτικής χρήσεως αυτοκίνητα κλπ. Εδώ οφείλω να ομολογήσω, πως με δυσκόλεψε λίγο το να κατανοήσω τι σημαίνει ‘’ιδιωτικό κατσίκι’’, όμως εκεί, που πραγματικά τα βρήκα μπαστούνια ήταν όταν επιχείρησα να εντοπίσω τον αντίποδα του ‘’ιδιωτικού κατσικιού’’ που θεωρητικά, αλλά φυσιολογικά θα πρέπει να είναι το ‘’δημόσιο κατσίκι’’…
Εκκρίσεις σιέλου
Επόμενο ήταν λοιπόν να αναρωτηθώ: Ρε θες είπα στον εαυτό μου, τότε που το
ΠαΣοΚ φαλίριζε ένα – ένα τα εργοστάσια για να βρει πάτημα ώστε να τα
κρατικοποιήσει, μαζί με τις τσιμινιέρες να είχε κρατικοποιήσει και τα γίδια; Ή μήπως, τότε που είχε βολέψει στο Δημόσιο κάνα εκατομμύριο αφισοκολλητές μαζί με τα σόγια τους, κοντά στο κάθε καρυδιάς καρύδι που είχε προσλάβει στο δημόσιο να είχε βολέψει και τα γίδια; Ναι, μου πέρασαν κι αυτά απ’ το μυαλό, αλλά επειδή είχα ακούσει για κάθε καρυδιάς καρύδι, αλλά ποτέ για κάθε κατσίκας βετούλι, απέρριψα αυτή την εκδοχή.
Τελικά μετά από ενδελεχή ανάλυση και σκέψη κατέληξα στην απόφαση, άμα τρακάρω κάνα αριστερό, απ’ αυτούς που όταν ακούσουν δημόσιο ή κρατικοποίηση από τη λιγούρα τους παθαίνουν εκκρίσεις σιέλου σαν τα περιώνυμα σκυλάκια του μακαρίτη του Παυλώφ, είπα να ρίξω τα μούτρα μου βε αδερφέ και να του ζητήσω να μου εξηγήσει, ‘’τι θέλει να πει –όχι- ο ποιητής’’, αλλά ο Κρίτων.
Θα την τηλώνουν οι μερακλήδες
’’Η μόνη ελπίδα για τα δάση του νησιού είναι να φύγουν τα κατσίκια από το βουνό’’ μας είπε ο Κρίτων, αλλά ρε παιδιά αυτά δεν γίνονται τόσο απλά και εύκολα.
Εντάξει, να φύγουν τα κατσίκια από το βουνό, αλλά πρέπει να ξέρεις, πως αυτό είναι κομματάκι δύσκολο βρε αδερφέ. Και άντε πες ότι φύγανε. Πες μας όμως και το που πρέπει να πάνε.
Να πάνε στον κάμπο; Θα τα κυνηγάνε με τα δίκανα οι αγρότες γιατί θα τους αφανίσουν τις καλλιέργειες.
Να πάνε στη θάλασσα; Άντε να πάνε. Το θέμα όμως είναι, τι θα τρώνε εκεί για να επιβιώσουν; Βλέπεις τα φύκια δεν ανήκουν στις γαστριμαργικές προτιμήσεις τους. Ούτε μπορούν να πλακώνουν τα μακροβούτια και τις καταδύσεις για να βοσκήσουν φυτοπλαγκτόν. Κατσίκια είναι. Δεν είναι καβούρια, αστακοί η γαρίδες, που για να τα φας σε κάποια μαγαζιά της Μυκόνου πρέπει να πουλήσεις το ένα σου νεφρό.
Τι απομένει λοιπόν, για να φύγουν τα κατσίκια από το νησί; Να τα περάσουν λεπίδι ώστε να τα στείλουν στον αγύριστο, όπου για την περίπτωση, ‘’αγύριστος’’ είναι τα στομάχια των ντόπιων και των τουριστών. Να λοιπόν η λύση, που εξασφαλίζει τις βελανιδιές του Κρίτωνα, αφήστε που θα την τηλώσουν οι μερακλήδες.
Μήτε τσοκάνι ή κέρατο
Αφού όλες οι παραπάνω λύσεις είναι εκ των πραγμάτων απορριπτέες, γιατί εμπεριέχουν και τη βαρβαρότητα της σφαγής, ο Λόης έβαλε κάτω, αυτό το λίγο μυαλό που διαθέτει, σκέφτηκε, βασανίστηκε, αλλά τελικά βρήκε την ιδανική λύση:
Ρώτησε –που λέτε- ένα φίλο του από τα Σφακιά: Ρε Σήφη, που γίνονται οι περισσότερες ζωοκλοπές στην Ελλάδα και η απάντησή του Σήφη γεμάτη ‘περηφάνεια, ήταν: ‘’Στη Μεγαλόνησο μαθές σύντεκνε Λόη.’’
Μπράβο, είπε στο Σήφη και τότε το λίγο μυαλό του πήρε επιτέλους στροφές.
Λοιπόν, είπε στον εαυτό του, η Κρήτη θα σώσει τις βελανιδιές της Σαμοθράκης από τα ιδιωτικά κατσίκια, γιατί είπαμε, τα δημόσια δεν τ’ αγγίζουμε.
Πως; Πολύ απλά. Θα κατεβάσουμε καμιά 15αριά ζωοκλέφτες από τις Μαδάρες, το Μυλοπόταμο, το Αμάρι και τα Αστερούσια και θα τους στείλουμε στη Σαμοθράκη. Είμαι σίγουρος, πως σε μια εβδομάδα θα έχουν κάνει το νησί λαμπίκο. Όχι ιδιωτικό κατσίκι δεν θα έχει μείνει, αλλά μήτε τσοκάνι ή κέρατο από δαύτα.
Κι επειδή θα του πείτε: ‘’Έλα ρε συ Λόη. Είναι δυνατόν να επιστρατεύσουμε κατσικοκλέφτες για τις βελανιδιές της Σαμοθράκης;’’ Θα σας πει κι αυτός με τη σειρά του: Α όλα κι όλα. Προκειμένου να κοιμάται ήσυχος ο Κρίτων Αρσένης, όχι κατσικοκλέφτες, αλλά και τη συμμορία του Ντίλινγκερ θα επιστράτευα για χάρη του.
Το βίτσιο
Ο Λόης –που λέτε- ανάμεσα στα άλλα κακά που κουβαλάει από γεννησιμιού του, έχει ένα βίτσιο που γέρνει προς τον μαζοχισμό. Ναι, ναι, φόλα-μαζόχα ο φίλος σας ο Λόης, αλλά μη φαντασθείτε ότι ο οργανισμός του τραβάει τίποτα κλωτσομπουνίδια, μαστίγια, χειροπέδες, λαιμαριές και τα τοιαύτα. Αυτά είναι για κάποιους άλλους, ονόματα δε λέμε-υπολήψεις δεν θίγουμε κι άστα να πάνε στο διάολο αδερφέ έτσι όπως καταντήσαμε.
Του Λόη το βίτσιο δεν σοκάρει το μέσο πολίτη, καθότι έχει να κάνει με την έντυπη ενημέρωση, μια συνήθεια που την έχει παιδιόθεν, καθώς πάντα του άρεσε να ρίχνει μια ματιά σε όλες τις εφημερίδες.
Μια νέα κατηγορία ‘’ανωμαλίας’’
Κι επειδή θα του πείτε: ‘’Για κάτσε ρε φίλε. Πετάς την παρόλα σου και μας λες, πως το να ρίχνεις μιας ματιά σε όλες τις εφημερίδες είναι βίτσιο. Δεν μας λες όμως, από που κι ως που η σφαιρική ενημέρωση, που όλοι ευαγγελίζονται και την παινεύουν, έχει μπει στην κατηγορία των βίτσιων;’’
Ε λοιπόν, για να σας λυθεί η απορία, θα σας πει κι αυτός με τη σειρά του, ότι αν σ’ αυτά που διαβάζει η συστηματική διαστρέβλωση λέγεται σφαιρική ενημέρωση, τότε πάλι καλά να λέτε, που δεν έχει πηδήξει -ακόμα- από καμιά ταράτσα ή δεν έχει καταπιεί κάνα-δυό χούφτες κινίνα για να ξεμπερδεύει. Οπότε, όπως καταλαβαίνετε, μ’ αυτά και μ’ αυτά, η ‘’σφαιρική ενημέρωση’’ δεν κατατάσσεται πλέον στα απλά βίτσια, αλλά αποτελεί μια νέα κατηγορία ‘’ανωμαλίας’’ από μόνη της.
Στη μαθηματική της καρακοσμάρα
Αυτή τη στιγμή υπάρχουν καμιά 18αριά καθημερινές πανελλήνιας κυκλοφορίας εφημερίδες και καμιά 15αριά Κυριακάτικες, που μας κάνουν το σύνολον 33. Επειδή οι τελάληδες του ΣυΡιζΑ μας έχουν γανώσει τα αυτιά με το προπαγανδιστικό τους αφήγημα, ότι η κυβέρνηση ελέγχει τον Τύπο, ξέρετε πόσες απ’ αυτές υποστηρίζουν φόρα-παρτίδα ή εν μέρει την κυβέρνηση; Μόλις επτά! Από τις υπόλοιπες εικοσιέξι, οι εννέα είναι αριστεροκομμουνιστικές, οι έξι αντιπολιτεύονται την κυβέρνηση ‘’βγαίνοντάς’’ της από τα δεξιά ή τα ακροδεξιά και οι ένδεκα παλαντζάρουν προσπαθώντας να το παίξουν αμερόληπτες ή δεν καταπιάνονται με τα πολιτικά.
Μάλιστα. Επτά –μόλις- εφημερίδες στηρίζουν ευθέως ή εν μέρει την κυβέρνηση και
δεκαπέντε την κτυπούν από τα αριστερά και τα δεξιά. Αν αυτό το αρνητικό για την κυβέρνηση ισοζύγιο αποτυπώνει το Συριζέϊκο αφήγημα, ότι η Ν.Δ ελέγχει τον Τύπο, τότε πρέπει να ξεχάσουμε τα μαθηματικά που ξέρουμε και να ζητήσουμε από την Κουμουνδούρου να μας μυήσει στη δική της μαθηματική καρακοσμάρα!
Η επιβεβαίωση
Κι αν αυτά που γράφουν οι 15 αντιπολιτευόμενες την κυβέρνηση εφημερίδες, είναι ικανά να βγάλουν από τη Νιρβάνα του και τον πιο μυημένο Σαολίν καλόγερο και να τον κάνουν ‘’μηχανή θανάτου’’, το πράγμα χειροτερεύει και σηκώνεις τα χέρια, όταν διαβάσεις τους πρωτοσέλιδους τίτλους τους μαζί με τους υπέρτιτλους και τους υπότιτλους, που η γλώσσα μίσους και το υβρεολόγιο που μετέρχονται κατά του Κυριάκου Μητσοτάκη ξεπερνούν και την πιο νοσηρή φαντασία.
Προσωπικά, δε θυμάμαι κεντροδεξιές εφημερίδες να ρίχνουν τη δημοσιογραφία στον απόπατο που έχουν επιλέξει οι αντίστοιχες της Αριστεράς, της ακραίας Δεξιάς και κάποιες άλλες, που ενδεδυμένες με τη λεοντή της Δεξιάς, τορπιλίζουν συνεχώς την κυβέρνηση υποδυόμενοι τους Ηρακλείς της παράταξης ενώ στην ουσία την υπονομεύουν από μέσα.
Για να μην το κουράζουμε, η τακτική αυτή δεν είναι τιποτ’ άλλο παρά η επιβεβαίωση της θεωρίας των ‘’δύο άκρων’’, που για μια ακόμη φορά καταδεικνύει ότι μιλάμε για τις δύο όψεις του ιδίου νομίσματος.
Κι επειδή όταν πριν μερικά χρόνια υποστήριζες την εν λόγω θεωρία κάποιοι φαρισαϊκά υποκρινόντουσαν τους θιγμένους, τουλάχιστον τον Λόη, η ενόχληση των εκ δεξιών και εξ’ αριστερών υπονομευτών της Ν.Δ όχι μόνο τον αφήνει παντελώς αδιάφορο αλλά τον ευχαριστεί κι από πάνω…
Δεξαμενή με λύματα στην Ψυτάλλεια
Το ξέρω, πως κάποιες/οι, μα πραγματικά-μα υποκριτικά, θα καμωθούν, πως διαβάζοντας αυτά που γράφει ο Λόη, πέφτουν από τα σύννεφα, σα να μη ζουν στην Ελλάδα, σα να μην κατοικούν στη γη, σα να μην αποτελούν έμβια όντα του ηλιακού μας συστήματος. Παριστάνουν τους ανήξερους, λες και μετά από μια διαγαλαξιακή πτήση προσγειώθηκαν στον πλανήτη μας πριν από κάνα μισάωρο. Όπα ρε παιδιά, ελάτε τώρα, ας μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας. Εάν δεν έχετε άλλο τρόπο να προσγειωθείτε στην πραγματικότητα, κάντε κάτι απλό: Σταθείτε έξω από ένα περίπτερο και ρίξτε μια ματιά στα πρωτοσέλιδα των κρεμασμένων στα μανταλάκια εφημερίδων. Εάν μ’ αυτά που γράφουν στους τίτλους τους κι εννοώ τους άθλιους χαρακτηρισμούς κατά του πρωθυπουργού και των κυβερνητικών στελεχών, τα υποβολιμαία fake news και τα γελοία σενάρια επιστημονικής ή θρησκόληπτης φαντασίας εάν δε νοιώσετε, πως από τη μια στιγμή στην άλλη, κολυμπάτε σε κάποια δεξαμενή με λύματα στην Ψυτάλλεια, τότε μιλάμε ότι αποτελείτε την κορωνίδα του ανθρωπίνου είδους, που έχει τη δύναμη να αντέχει τα πάντα!
Λες και άνοιξε η γη και τους κατάπιε
Κι ενώ κάποιοι ‘’στρατευμένοι’’ στην ιδεολογική τους παράνοια …δηλητηριογράφοι και όχι δημοσιογράφοι, ασκούν ανεμπόδιστα και ασύδοτα το επί μισθώ επάγγελμά τους, γιατί αυτό που κάνουν, με τίποτα δεν το λες λειτούργημα, έχεις και τους ‘’Reporters sans Frontiers’’ τους ‘’Δημοσιογράφους χωρίς Σύνορα’’ όπως τους λέμε στην Ελλάδα, να κατατάσσουν την Ελλάδα στην 108η θέση παγκοσμίως, 38 θέσεις πιο κάτω από την προηγούμενη έρευνα, αναπαράγοντας με την εν λόγω έκθεση την Συριζέϊκη προπαγάνδα και τα παραμύθια των δήθεν αδέσμευτων αλλά αριστερών –βέβαια- δημοσιογράφων ότι διώκεται η ελευθεροτυπία στην Ελλάδα.
Το πόσο έγκυρη, σοβαρή και αδέσμευτη ήταν η έκθεση των ‘’Δημοσιογράφων χωρίς Σύνορα’’, που σημειωτέον είναι ΜΚΟ με ό,τι αυτό …σημαίνει, φαίνεται ξεκάθαρα από το γεγονός πως κατατάσσουν την Ελλάδα –στο Θεό που πιστεύετε- πίσω από τη Μπουρκίνα Φάσο, το Τσάντ, το Μπουτάν, εκεί που οι αντιπολιτευόμενοι δημοσιογράφοι εξαφανίζονται ως δια μαγείας, λες και άνοιξε η γη και τους κατάπιε, τη Γουινέα Μπισάου, την Τυνησία και τα Κατεχόμενα από τον Αττίλα.
Κι εδώ δε μιλάμε για χώρες με δημοκρατικά πολιτεύματα, αλλά για χώρες που υποφέρουν από ανελεύθερα καθεστώτα, ενώ οι δημοσιογράφοι τους που είναι στις φυλακές είναι περισσότεροι από αυτούς που βρίσκονται ακόμη στα γραφεία τους!
Σ.Σ: Την κατεχόμενη Κύπρο η γελοία Έκθεση των αγνώστων, αλλά οπωσδήποτε στημένων και γελοίων συντακτών της, την αναφέρει Βόρεια Κύπρο, ξεπλένοντας τα ανομήματα των Τουρκομογγόλων.
Θου Κύριε φυλακήν τω στόματί μου
Μάλιστα. Τόσο καλά μας τα λέει η Έκθεση, που έχει ‘’βουλιάξει’’ την Ελλάδα στην κατάταξη, ενώ στέλνει την Τουρκία πολύ πιο ψηλά από ό,τι ήταν! Ποια; Την Τουρκία, που μόνο πέρυσι είχε 17 καταδικασμένους δημοσιογράφους για ‘’προσβολή’’ του νεοσουλτάνου Ερντοάν, όταν την ίδια στιγμή στην Ελλάδα ο Τύπος γινόταν Ρύπος καθώς ο κάθε αφιονισμένος ξυλοσχίστης μπορούσε να βρίζει, να διασύρει κι όλα αυτά χωρίς επιπτώσεις, τον Πρωθυπουργό και τους υπουργούς του!
Κι αν όλα αυτά σας ‘’μυρίζουν’’ από περίεργα έως υποβολιμαία, σίγουρα θα σας προβληματίσει ακόμα περισσότερο το γεγονός, ότι όταν η ιστοσελίδα ‘’TheTOC’’ ζήτησε από τους ‘’Reporters sans Frontieres’’, τη λίστα με τα ονόματα των ‘’ειδικών’’, που με βάση τις αναφορές τους συντάχθηκε η έκθεση, η απάντηση που ήρθε από τη …ΜΚΟ (θου Κύριε φυλακήν τω στόματί μου) αν δεν βρωμάει από ένα χιλιόμετρο, τότε ο Λόης έχει γίνει αστροναύτης και δεν το έχει πάρει πρέφα.
Έλεγε λοιπόν η απάντηση: ‘’Οι RSF έχουν ανταποκριτές σε όλες σχεδόν τις χώρες του κόσμου και στην Ελλάδα. Για λόγους ασφαλείας, δεν αποκαλύπτουμε αυτόματα τις ταυτότητές τους, όπως και στην περίπτωση της Ελλάδας”.
Και δεν έμειναν εκεί, αλλά όπως εγγράφως απάντησε ο εκπρόσωπος τύπου των ‘’Δημοσιογράφων χωρίς Σύνορα’’, όταν ζητά η ΜΚΟ από τους βαθμολογητές να συμμετάσχουν στην έρευνα και να απαντήσουν στα ερωτηματολόγια, “δεσμεύεται ότι θα διατηρήσουν την ανωνυμία τους.”
Χαλκά στη μύτη
Καταλάβατε; Αφ’ ενός ‘’για λόγους ασφαλείας’’ δεν μας λένε ποιοι είναι αυτοί οι ‘’λεβέντες’’ από την Ελλάδα, που για κομματικούς και ιδεοληπτικούς λόγους αραδιάζουν ψέματα εις βάρος της χώρας τους και αφ’ ετέρου, οι ‘’βαθμολογητές’’ χα, χα, χα, παίζουν το ρόλο των κουκουλοφόρων’’, όπως έγινε και με την περίπτωση της Novartis, που διέσυραν πρωθυπουργούς και υπουργούς για να σώσουν τον ΣυΡιζΑ από την κατρακύλα.
Ναι, ναι, τέτοια ‘’κουφά’’ μας είπαν οι ‘’Reporters sans Frontieres’’, όμως δεν μας είπαν δύο πολύ βασικά:
1ον. Από τι κινδυνεύουν οι χα, χα, χα ‘’βαθμολογητές’’ τους; Υπάρχουν στην Ελλάδα φυλακισμένοι δημοσιογράφοι; Μπαίνουν από την κυβέρνηση λουκέτα σε εφημερίδες; Κι επειδή πρέπει κι εμείς να μιλάμε και να μην αφήνουμε ασύδοτο τον κάθε στρατευμένο στην Αριστερά να μας διασύρει διεθνώς, θα πω στους ενορχηστρωτές αυτής της αθλιότητας, πως εάν οι εν Ελλάδι υποτακτικοί τους κινδυνεύουν από κάτι, είναι να δηλητηριασθούν από τις …αναθυμιάσεις αυτών που γράφουν.
2ον. Με ποια κριτήρια επελέγησαν οι εν λόγω ‘’βαθμολογητές’’ και όχι κάποιοι άλλοι που δεν θα χρειαζόντουσαν κουκούλα εάν ήταν να κατηγορήσουν την κυβέρνηση για θέματα ελευθερίας του Τύπου; Με βάση τις γνώσεις τους; Με γνώμονα την αποδοχή τους από το κοινό; Ή μήπως με τα αριστερά τους διαπιστευτήρια;
Και για να κλείσουμε: Εμείς ερωτήσεις κάνουμε, αλλά άμα πάρουμε απαντήσεις πειστικές, ευθείες και τεκμηριωμένες, να μου περάσετε ένα χαλκά στη μύτη!
Αυτά για σήμερα,
θα τα ξαναπούμε την άλλη εβδομάδα.
Τα δέοντα στις/στους συζύγους σας
Πάντα δικός σας
Λόης
(κατά κόσμον Γιώργος Ρεκουνιώτης-Κυριακόπουλος)

